HAMSI ON BOARD

10 Temmuz 2011 Pazar

Radyoaktif Türkiye

Ben yine merak ediyorum,
Merak etmekten kendimi alamıyorum…
Yanlış hatırlamıyorsam ki hatırlamıyorum, 22 Temmuz 2004 de bir hızlı tren yapmıştık!!! Hani eksik kalmamalıydık ya…
Milletin hızlı treni var bizim neden olmasın mantığıyla yola çıkan bir çılgın projeydi sanırım…
sonucunu hatırlayan var mı???
Hemen söyleyeyim ; İstanbul-Haydarpaşa’dan perşembe saat 18:00′de hareket eden ve İstanbul-Ankara seferini yapan HIZLANDIRILMIŞ(!) tren lokomotifin, 4 yolcu vagonu ve 1 restoran vagonu akşam saat 19:45′te Sakarya’nın pamukova ilçesi Osmaneli-Mekece istasyonu yakınlarında raydan çıkması sonucu 37 kişi yaşamını yitirdi…
Şimdi yine O’nlarda var bizde neden olmasın diye yeni çılgın projeler geliştirdik…
Çok eksiğiz ya Nükleer Santral kuracağız…
Ne de olsa bir zararı yok evimizde aygaz da patlasa aynı hikaye… Korkutucu olan ise tehlikenin bilincinde olmak ancak biz Türküz bize birşey olmaz mantığıyla “Ne var canım zaten dikkatli olduk muydu patlamaz” diye düşünmemiz… 
Benim kaçırdığım bir nokta varsa lütfen söyleyin…
Hadi Çernobil’i geçtim Fukuşima’da olanlar kimin hatasıydı??? 
Kimsenin hatası değildi… Dünya’nın oluşumunun hatasıydı… DEPREMin!!!
Türkiye gibi deprem kuşağında olan bir ülkede bu nükleer sevdası niye? Hadi onu geçtim… HES’lerine  doğru düzgün bakamayan hükümet,hızlı treni makinistin hızlı kullandığını zannedip “bundan sonra bizim de hızlı trenimiz var veriyon gazı gidiyor makinistler de formüla pistinde eğitim aldı” zihniyetiyle hızlandırılmış trenle facia yaşayan hükümet,iki sınavı bile becerip yapamayan hükümet hangi teknoloji ve hangi özgüvenle Nükleer Santral kurma kararı alıyor???
Siz bu hükümetin eline nükleer santrali geçtim güvenip de kibrit verir misiniz???
Ve lütfen birkez olsun kendinizi değil çocuklarınızı düşünün!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder